26 oktober 2014

Morsning!

Jag ska väl skriva nåt här så ni inte tror jag har försvunnit helt. Jag finns kvar irl. MEN, jag har inte ork/lust/whatever att skriva här, det är sånt pyssel, med bilder och att hitta på nåt intressant att skriva om. Jag finns ju på facebook och instagram med bilder och annat, och där får man mer respons direkt. Det kanske är lite det som gjort att jag tappat sugen. Eller...nej, förresten, jag har ju skrivit mycket för min egen skull här också, men det tar tid och jag har inte på datorn så ofta (surfar med plattan).

Jag finns i alla fall kvar och lever och har hälsan. Må väl! Jag kanske återkommer med ny blogglust så småningom...

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Nog funderar man vart alla försvinner , det är många som har försvunnit det här sista året .Jag är inte med på facebook och kommer aldrig att bli .kram Nette

söderrusk sa...

Så synd att du lägger ner...
har ingen surfplatta och Facebook är inte min melodi.
Tackar för alla dunderfina foton
och fina texter!
Ha det gott på andra medier!