...blir inte alltid som man tänkt sig. Jag följde med Mimmi till Bergvik i söndags, för hon och "gubben" skulle dit och jag behövde lite mjölk. Dröm om min förvåning när jag kommer hem med en ny mobiltelefon! ;)
Eller...så förvånad var jag inte, jag har tänkt ett tag på en annan, för den lilla Samsungen var helt ok, men lite seg och svårt att spela Angry Birds på. Så, Mimmi rekommenderade den hon hade (nu), en Sony Ericsson Xperia Arc S. Och jag har inte ångrat mig en sekund...stor och bra skärm, bra batteritid, snabb, tydlig och en helt ok kamera. Som jag inte testat så mycket än, men jag ska.
Jag satte i mitt lilla sim-kort i den, för nåt abonnemang har jag ju inte, så jag surfar vidare på Telias mobilsurf för ett år!
Och nu längtar jag tills man kan gå ut i skogen igen utan att riskera att få frostskador på händerna när man vill fota...
