17 juni 2009

Ofotat

Sudden death! Så kan man beskriva det när jag var en sväng i Stadsträdgården idag. Min kamera "dog" efter två bilder där...nu ska jag köpa ett batteri till! Men jag hade trevligt sällskap och en "nära-sommaren-upplevelse". Det lilla caféet hade öppnat, fast det meddelade att det var stängt regniga dagar och det kan jag förstå. Det finns spännande fåglar i Stadsträdgården också, vi såg en rödstjärt med unge och en kråkunge som inte riktigt frisk verkade det som. Men naturen är inte alltid vacker. Nu hoppas jag på braskande löpsedlar där det utropas: NU KOMMER VÄRMEN! Då ska jag jubla :)

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Hej:)och tack för det trevliga sällskapet:)
Det var så gott att få sitta där och njuta av solen även om det inte blev så himla många kort .men man fick se lite .. synd bara att de nya blommor inte hade kommit på plats än ..hm . det var kanske bra med tanke på att ditt batteri dog förstås:)
Jag har precis varit ute igen en liten sväng och fota ..var ute i cirka en timme:)
ha en mysig kväll:)
kram

soffie sa...

men va typiskt att batteriet tog slut skrev precis till Mimmi att det skulle vara roligt att träffas å fika nån gång i sommar vi bor ju ändå i samma stad:O)
kramen

Tesstamente sa...

Jag kan trycka upp såna löpsedlar åt dig- räknas det? Kanske inte, men tanken var god, och det är bara goa tankar jag har om dig.. tack för allt och hoppas vi "träffs" igen, kära Yvonne.

Kraaaaaaaaaaam

Kraaaaaaam

Kram

mammakero sa...

Ja, det är så fruktansvärt irriterande när batteriet lägger av så där! Det finns bara en sak till som är lika irriterande, när CV kortet är fullt...

Mimmi sa...

God eftermiddag:)
Idag har man varit och handlat inför i morgon .. och ja . du behöver ju bara titta ut genom fönstret så ser du vad jag menar:) jag tog tid och det tog 5 sekunder att bli dyblöt..på vägen från bilen till affären.
Jag hittade några fjärilar igår när jag tog en promenad igen vid 6 tiden:)Jag har lagt upp dom på bloggen idag.
ha det så gott:)
kram