19 februari 2010

Fredagsnys?

Visst längtar man till våren/sommaren nu när snön vräker ner och det inte finns ett småkryp i sikte att smyga på...vet inte om det finns några kryp i snön...det gör det nog, men jag har inte sett några iaf!
Men våren börjar synas i klädaffärerna i stan. Ljusblått, lila och grått är några av färgerna. Men de här tightsen vette katten om jag skulle vilja dra på mig...? :D
Man kan alltid sitta inne och brodera när det snöar...vad det ska bli? Det får ni se när det är klart...
Och ett öga igen? Eller? Näää...bara Lilla Blå som speglar sig i högtalaren till datorn...ibland får man fotoabstinens och fotar vad som helst som finns i närheten ;)

5 kommentarer:

AnnaKK sa...

Det satte nyss i att snöa här också - mycket, dessutom... Blä-hä!

Jag kommer nog att sitta vid datorn och pilla med foton resten av eftermiddagen. :-) Men imorgon är jag faktiskt lite sugen på att slinka in i en eller annan klädaffär - om det nu skulle vara möjligt att ta sej fram genom snön och halkan till närmsta större stad då, vill säga. <:-)

mimmih sa...

HA ha .. jag känner igen mig på det sista du skrev :) då börjar man snart fota vad som helst ..men du hade lyckats med att få en bra och rolig bild :)
OHH vad jag längtar till våren och sommaren när jag tittade på din första bild .. jag såg mig själv ligga på backen och smyga på småkryp igen :)
kram

EVA / whiskyochchampagne sa...

Har just jagat en fluga (!!!) som antagligen kommit in med veden...och nu hittar jag inte den rackarn ! Avskyr flugor inomhus...där är dom bäst döda...hehe !

Ljus och snygg layout du gjort ! Man känner att man vill våra till det på alla vis, trots snö och kyla !

***
KRAAAM EVA

:)

Anonym sa...

Jag har inte haft tid att fotografera alls!!

Ja vilket väder vi har..urk!

Ha en fin helg..kramen Ninni

AnnaKK sa...

Jag som skulle ha åkt iväg nånstans och shoppat idag... Inte en chans - kommer inte hemifrån förrän någon snäll granne har plogat vägen, och i detta väder kan det nog dröja ända tills ikväll... SUCK!!! <:-I