11 september 2010

Projekt Ordning och Reda!

Om man tar en hasselnötslatte på stan behövs inget tilltugg! Mmmm....Jag hjärta latte!
Ja, det är jag nog. Har jag nåt grönt i min garderob..hmm..nää..inget gult heller. Svart och blått är mina färger!
Köpte lådor på Ikea, bara 29 kr för två stycken. Man fick montera ihop dom själv, men det är bara kul! Nu ska det bli ordning och reda, jäddrar i min lilla låda!
Sitter med planskissen och pusslar...vad går in var och hur ska vi ha´t? Och var ska vi ta´t.. ;) Grejor har vi så det räcker och blir över tror jag för att fylla en trea...Trodde skissen skulle vara i 1/100 men det var den inte...så jag får gånga allt med 1,3333... för att få det i rätt skala!

Nu sitter jag och väntar på lite besökare, vi ska nämligen ha QUIZ! Kul!

8 kommentarer:

mimmi sa...

Det med att ha en skiss på den nya lägenhet man skall flytta in i ..det känner jag igen .. och ojamejen som man planerar vart de olika saker skall stå ..men min make och jag var inte alltid överens om vart de olika ting skulle stå och i slutändan .. så blev det bara hälften som stod så som vi hade planerat från början ;)

Fröken M sa...

Det är bra, och det är inga småförpackningar man får testa heller ! Det kan vara 10 hårdostar eller 2 flak chiquita smoothies. När man registrerar sig får man svara på frgor om intressen och familje situation så några erbjudanden om blöjor lär du aldrig få, bara sånt som kan tänkas passa dig så ge det en chans om du inte redan gjort det ! Kram

Ulla sa...

Hej igen! Jag trodde jag lämnade en kommentar, men den verkade försvinna. Jag är imponerad över ditt organistionssinne. Lycka till!

Maria Thorbjörnsson sa...

Hjärtegott ser det ut...bra med lådor som man kan skriva innehåll på..de som inte e så viktiga kan man spara till sist att packa upp..eller ställa långt in i garderoben fnissfniss..Maria

soffie sa...

va kul att flytta å va bra planering det ser ut att vara,
kram

soffie sa...

va kul att flytta å va bra planering det ser ut att vara,
kram

sinneskatten sa...

Imponerad är jag över ditt ordningssinne, jag övar på det!
Jag har bestämt mig för en ny Sony men frågan är vilken, lite sugen på 500 men den du köpt ska jag kolla upp.
Carina

mammakero sa...

Fast det är jättejobbigt att flytta, så är det kul samtidigt! I alla fall att inreda det nya... Inte städa ur det gamla...
Ser fint ut på pappret i alla fall! Kul med en hel gästrumsavdelning!