12 april 2011

Lite mer Göteborgsbilder...

 Det var möe mat...
 Och goda små efterrätter!
 Tårtan hägrade...
...och även om guldskor är för stora så är de väldigt lockande att prova.
Självaste födelsedagsbarnet strålade ikapp med "Sola i Göteborg".

Jag anlände till Götet en halvtimme efter beräknad ankomsttid...så många missade anslutningståg och bussar, dock inte jag eftersom jag hade en väntande bil. Men det är klart, de fick ju vänta en halvtimme extra på mig...

Ett trettioårskalas stundade i Torslanda och efter det bar det iväg "hem" till Borås. Både jag och min kompis var ganska möra dagen efter, trots ett mycket litet intag av starka drycker (i stort sett obefintligt!) Man blir trött av annat nu för tiden, sorl och mycket folk. Puh. 
Jag är trött än...så det blir inte mycket bloggande eller ens bloggvandringar. Jag ska läsa och sova ikväll. 
God natt! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja så är det nog vi börjar bli gamla...haha vi orkar inte utsvävningar=)

Ohh va mycket god mat!

Ha en gooo kväll, jag ska krypa upp i soffan nu och ta det lugnt!

Kramen Ninni

Inanna sa...

Roligt att läsa samt få se kort från göteborg. :) sköt om dig.

soffie sa...

å va mycket fina kort och va trevligt du har haft det!!

Unknown sa...

Så trivelig med kalas og så mye god mat! Jeg har også vært på en liten reise og blogget litt om god mat. Og det kommer mer...

Ha en fin dag!

Maria Thorbjörnsson sa...

Åhhh så mycket gått..ja krafterna tryter fort nuförtiden..men en liten ryggsträckare ibland gör susen..tack för adressen..här får du en av mej..www.24.se..bra priser
Ha det..Maria