30 januari 2014

Oj, nu var det...

flera dagar sen jag skrev nåt. Men som sagt, blogglusten är inte den största just nu... Fotar inte mycket heller, läser inte mycket alls... :( Det jag gör är att spela Candy Crush emellanåt, det tar inte så mycket energi på något sätt. 
Men jag har inte tänkt att sluta blogga, men allt har sin tid liksom. Jag orkar inte hälsa på hos alla bloggvänner heller, och när man inte gjort det på ett tag så kommer man efter...Men då och då tittar jag in! 

Må så grankott! (som Nicke Lilltroll sa...) 


5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja allt har sin tid. Jag är inte heller så "pepp" på bloggandet och jag har faktiskt tänkt tanken att lägga ner. Vi får se hur det blir...
Är det en utblommad tulpan? Fin ändå... du är duktig med kameran :)
Kram

AnnaKK sa...

Hej-hej!

Nu är det iallafall bara en dag kvar av januari att överleva och genomlida. Det ska vi väl fixa, både du och jag!? :-)

Minns knappt när jag var ute med systemkameran senast... Igår tvingade jag mej mer eller mindre ut för att ta några tramsfoton med kompakten i en snödriva... Det ÄR INTE kul - inte det minsta - med sån här vinter. :-( Mulet och grått och antingen intensivt snöfall eller halv snöstorm. BLÄRK!!

Är så himla glad åt mina paprika- och chilisådder här i fönstret. De påminner mej om att SNART...!!! :-)

Salladslökarna växer nåt hiskeligt - kan absolut rekommendera att testa det!

Kram på dej!!! :-)

mammakero sa...

Jag känner något som liknar den känslan. Har inte särskilt stor lust till att göra något på bloggen och lite handlar om att jag är sjuk, men långt ifrån allt. Läckra bilder!

Anonym sa...

Må så gott. Jag har förstått att du inte är någon vintermänniska. Till våren dyker säkert en fotosugen bloggtjej med alias Ditte upp likt en nyvaken igelkott eller björn. Jag längtar också till värme och grönska. Kram Bosse

södergäsp sa...

Ingen fara, jag ids heller inte logga in mig varje dag på nätet.
Vintern tar ut sin rätt....behövs sol och värme för att ladda livsbatteriet!