08 mars 2014

Platt test


Test från plattan, nån fjäril har jag inte sett!

4 kommentarer:

Mimmi sa...

Den hamnade ju i mitten :) Precis som den skulle:)
Vi får se vem som får den första fjäril på bild i år;)
kramizz

mammakero sa...

Även från plattan blev bilden bra! Det brukar vara vita fjärilar och citronfjärilar jag ser först! Idag såg jag bin i Vintergäcken!

AnnaKK sa...

Åh, jag trodde faktiskt att du HADE sett årets första fjäril!! Fast det var ju fel sort, vid närmare eftertanke, och fel blomma för årstiden också kanske... Men fint foto iallafall!!! :-D Och en citron- eller nässelfjäril kan nog sjutton dyka upp vilken dag som helst nu!? :-) Jag har sett både årets första nyckelpiga och humla idag.

södervår sa...

Inga fjärilar eller andra småkryp här heller! Kommer nog snart.
Det ska bli skojigt att få välkomna den första myran som
lämnar stacken för att återigen börja arbeta!