25 juli 2014

Vill ni se en stjärna...?

seee på mig! Det här är Lisa, en liten goding som jag hade förmånen att fota häromdagen! Viff!




Här valsar hon runt med kompisen Sluggo! Han är en griffon bruxellios och Lisa är lite shih tzu och lite chiwawa! 

Det är fortfarande väldans varmt och jag håller mig i skuggan, trots att jag gärna skulle vilja gå ut och fota småkryp på alla blommor som blommar. Jag tror inte de lider av värmen...men det är för varmt och för soligt att gå ut och gå med kameran...så jag rastar den på balkongen ibland ;) Jag ska fota lite blommor därute så ska ni få se. De är väldigt törstiga och jag får vattna minst två gånger om dagen! 

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Oj vilken sötnos ,varmt här också ,kram Nette

mammakero sa...

Härliga lurviga bilder på en riktig sötnos! Varmt är det verkligen och jag är nöjd med denna sommar nu! Juni var för kall i min smak, men juli desto varmare!