31 juli 2010

Designbestyr..

Har ändrat här lite...det är svårt att bestämma sig för hur man vill att det ska bli till slut. Jag har en bild inuti huvudet hur det ska vara, men det är inte det lättaste att få datorn att fatta det...sista ordet är nog inte sagt än. Jag ska fortsätta att experimentera lite. Jag vill ju ha headern i mitten, men då kanske jag får göra en ny? Och tre kolumner vill jag ha, det verkar lite smidigare. Inte för plottrigt heller. Hmm....

Idag har vädergudarna lovat sol, vi får se om deras prognoser stämmer :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men det blev snyggt..jag håller med om att headern borde sitta i mitten, men det fixar du säkert.

SOLEN kommer nog ska du se, det regnar iallafall inte:)

Kramelikram Ninni

soffie sa...

va fint det blev,hmmm å den lovade solen va minsann inte här speciellt mycket idag grrr,
men men det har iallfall inte regnat!
kram

Thorbjörn sa...

"Experimentera" kanske? ;)