30 december 2008

Bad girl...

Nicole Kidman blev gravid av att bada! Ah, vad det inte det jag tänkte! Det är inte nyttigt att bada, vilken tur att jag inte har badat på de senaste åren...men det är så roligt att läsa rubriker, och sen upptäcka att det inte riktigt var så som det stod. Det skulle vara kul att vara rubrikmakare...

En annan rolig sak i Metro idag: Ett hamsterhjul kan nu kopplas till en dokumentförstörare, när hamstern springer i hjulet (och det gör de ju det mesta av sin vakna tid...) strimlas ett papper som sen hamstern kan ha och gosa med (eller stoppa in i kindpåsarna...). Kan man inte koppla den till julgransbelysningen eller så, och spara el!?
Wheels of fortune?

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Detta var ju kul.

Fick för mig jag skulle gå tillbaka innan jag började blogga. För det var i Maj 2010.
Skaffade dator som först i Mars 2008 så jag har mycket att ta igen.Och läsa menar jag.