09 december 2008

Ge mig meeer jul...

Nu i jultider så skriver ju barn till tomten och till posten i Tomteboda (sic!) har det redan kommit flera lådor. Axel tex skriver så här: "

Hej Tomten! Håpas att du inte är alltför stressad inför julen. För om du inte är stressad så har vi någonting gemensamt. Här är några frågor jag undrar över: Hur kan du bygga en radiostyrd bil utan utbildning? Jag tror på Gud men inte på dig...tycker du jag ska sluta tro på Gud och tro på dig i stället? Förra året när du var hos oss varför hade du gummiband runt öronen då? Och nu till det sista, hur julen komer? Hur kan den bara komma? Hur kan den bara komma sådär? Det var mina frågor hejdå jultomten. Håpas vi ses snart. Puss och kram skumbanan. Ps. Jag älskar juleskum. Ds

Haha! Men om man har en annan inställning till tomten och julen kan man titta HÄR där Lindström slaktar en del heliga kor (och grisar...)

Inga kommentarer: