16 juni 2012

Fler soliga bilder

från gårdagens promenad. För idag är det inte soligt precis...nu har det slutat regna, men uuu...va blött det är! Men det kan ju vara roligt att fota droppar..hm... 


Ett riktigt smultronställe hittade jag! 

Och min vinranka växer på...små blomknoppar har den också, men den vill nog liksom jag ha lite mer värme och sol...

Några år på nacken har ju de här fina grindstolparna.

Grannens katt myste i solen igår. Konsten att slappna av kan katter i alla fall! 

Ordentligt påklädd var jag igår, trots solen...

Idag skulle jag varit ute i skogen nu med Sofie, för det släpps nya stolpar! Men vädret var ju inte det bästa på förmiddagen, få se om vi går ut lite senare...

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Det var ju riktiga mysiga bilder :)
Ja inte är det något väder att ta en promenad i ens .. jag håller mig inne .. tyvärr :)
kramizz :)

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas ni kom er ut på stolpjakten.
När kommer sommaren egentligen? Det är kallt i luften...
Kram

soffie sa...

jättefina bilder,hoppas vädret är på vår sida imorron så vi kan få oss lite stolpar:)