04 oktober 2013

Skor och trädkrypare

De här är väl söta! Det var dock liiite svårt att få fokus på den här trädkryparen, eftersom de inte direkt är kända för att sitta stilla längre stunder... Men den syns lite grand!

Idag har jag varit på cykeltur till det stora köpcentrat för att leta efter ett par inneskor. Alltså skor att ha inne, typ Scholl. Jag hade ju ett par såna bra skor, ända tills de gick sönder förra veckan och jag var tvungen att slänga dem, efter bara typ 10 eller 15 år! :D 

Men jag kan ju inte bestämma mig... ICA Maxi hade några, men de var inte tillräckligt höga för mina höga hålfötter...Hälsobutikerna har ju, men de är ju rätt dyra. Fast håller de i 10 år till så är det ju bra! Hm...vad jobbigt det är att bestämma sig! Bestäm ni åt mig! Då blir jag glad! :D


4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Köp sköna även om dom är dyra. Utslaget på 10 år blir det ju inte så mycket ;)
Kram och trevlig helg!

AnnaKK sa...

Så klart du ska köpa BRA skor - det brukar löna sej i längden även om de är dyra just när de ska betalas. :-) Du kan ju alltid gå och prova ut ett par i Häslobutiken, och sen se om du kan köpa samma lite billigare över nätet nånstans istället.

Tack för den översända inspirationen! ;-) Den räckte en bra bit, faktiskt - fast jag känner mej långt ifrån färdig. Det är visserligen inte så svårt att få ihop det utsatta antalet sidor text, däremot är det "tjorvigt" att få ner exakt rätt ord så innehållet också verkligen blir det som efterfrågas... Lär nog ändra och dona en hel del innan jag skickar in. Dessutom har jag bara klarat av första delen ännu så länge, så den andra lär väl uppta större delen av morgondagen är jag rädd... <:-I Fast jag får skylla mej själv - kunde ju ha gjort det här för flera dar sen ju!

Ha en fin fortsättning på dagen!! :-)

Gunnar sa...

Jag tror inte du fastnar min variant av inneskor.Jag går helst barfota hemma.

Mimmi sa...

De är jätte svåra att se de små liven ..men du fick i alla fall en bild på trädkryparen:)
kramizz:)