26 november 2008

Hjort är gjort

Tänkbart scenario på Netto:

- Men vem i h-e är det som inte kan stava? "Handjort" heter det väl inte?
- De va jag ...mummel mummel
- De till och med skriver om det i bloggar! Nu får du se till och stava rätt nästa gång!
- Ja, ja...mummel...
- När annonsbladet kommer ut vill jag att det är RÄTTSTAVAT! Fattar du? Vi vill inte att nån jädra bloggare ska få sitta och göra sig lustig över att vi inte kan stava här! Nå - rätta till!

Så när jag nu ögnade igenom reklamhögen (som blir större för varje dag som närmar sig jul) och kikade lite förstrött i Nettos blad, så vad fick jag se? Jo: HANDGORT! Hahahahaha! Väntar med spänning på nästa blad...

För övrigt anser jag att Karlstads kommun borde bygga gång/cykeltunnlar från stadsdelarna in till city :)

Inga kommentarer: