15 november 2008

Inte utan min cykel

Att inte fler människor har förstått att det bästa transportmedlet är en cykel! Man får motion samtidigt som man skonar miljön. Det går också utmärkt att transportera saker på den, som tex en golvlampa! Köpte en idag på SOMMARLAGRET och den fick åka cykelkorg hem! Gick hur bra som helst. Motvind hade jag också, men nu behöver jag inte ta nån bil ner till ett motionsinstitut och trampa på en träningscykel i en timme för dyra pengar...

Ikväll ska jag försöka dricka lite vin...ja, det låter underligt, men jag har en öppnad flaska Chantilli, ett indiskt vin som var bland det underligaste jag smakat! En blandning av Laphroig, svartvinbärssaft och rökt medvurst...Få se om jag klarar av ett glas. Undrar om man kan ha det i matlagning? Korvgryta kanske ;-)

Inga kommentarer: