05 april 2012

Påskkyckling?

Jodå, den är några år! Kanske femtio, jag vet inte riktigt...men söt är den! Jag har inte många påskgrejor, men denna (och mina chokladkycklingar från 1956) kommer fram varje år! 

I morgon drar vi till Stockholm! Jag vet inte vad vi ska hitta på där, men Aqvarium kanske vore roligt att besöka? Någon som varit där?

Hoppas nu vädret inte blir alltför vintrigt igen. Nån värme är väl inte att vänta, men är det uppehåll så är jag nöjd! Jag lär ha en hel del kläder på mig ändå ;) 

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Han är ju bara för söt :)
Tyvärr.. så skall det bli full snöstorm imorgon .. så ta det lugnt.. mycket lugnt... väldigt lugnt nu
kramizz

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Jättesöt kyckling och remsan är fin.

Ha det så trevligt i huvudstaden.

Kram Mi

Glad Påsk !

Nonne sa...

Åh vilken fin liten kyckling:-)Önskar dig en Glad Påsk!