14 februari 2009

Fever...

Host, host...fryyyyys, ja så känner jag mig nu! Ville bara dela med mig till er! Jag brukar väldigt sällan ha feber men nu har jag haft det till och från i över en vecka...börjar bli jobbigt att frysa, svettas (ja, jag kan tydligen svettas...då fick jag reda på det...) och ha ont i huvudet. Diagnos, någon? Influensa light? Datavirus?

Förresten, jag såg en mycket speciell bild i en dödsannons i DN idag. Det var en - SEMLA! Och nej, han hette inte Ture Sventon. En annan gång såg jag något som jag först inte förstod vad det var...kan man ha en komocka i en dödsannons...? Men sen kom jag på det! Det var en KANELBULLE! (Hoppas jag...) Allt detta började på nyårsafton 1977 då en blomma dök upp i en dödsannons, innan dess var det endast kors som gällde. Symboler som kan väcka anstöt, ex. nazistsymboler är förbjudna.

Men en semla...?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men inte ska du väl ha feber. Inte bra! Krya på dig.