08 februari 2009

Snöchock på Bellevue!


Blä, blä! Jag vill ha vår nu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har glömt att kommentera en bild du har i den högra spalten, den mossiga skon! Den bilden är underbar! Kul!
Jag håller med, jag vill också ha vår och blommor nu!! Fast jag vet att det ska komma ett sista snöfall med ca en dm blötsnö i slutet av mars eller början av april, innan vintern släpper sitt grepp...

Anonym sa...

Mosskon (moss-skon ;) hittade jag när jag var ute o gick...visst är den härlig!

Anonym sa...

Antagligen måste jag ut och åka pulka för jag har tjatat om det så länge att jag tror inte det kan bli vår innan jag gjort det. Det är som om vintern väntar på att jag göra det. Men det är riktigt snyggt ute idag! Och det är inte mörkt än fast klockan är 17.15!!!

Anonym sa...

Snö som är så mysigt :D