19 februari 2009

Nu är det krig!

Ja, om det inte räcker med vanlig influensa så får man "gynnsamma planetinfluenser" också! Det låter som något som Mia i Tabitha-tappningen skulle kunna säga på bredaste värmländska: "Näe, nu har ongera gått å fått såna dära planetinfluenser också, jäddra skit, alltså" Men nu är det krig mot virus-uslingarna! Den vita näsduken tänker jag endast använda vid absolut kapitulation! Men det ska bli dom som får vifta med en liten näsduk, för nu vill jag inte ligga i soffan längre. Det är så trååååååkigt!

Men den överraskande inbjudan stämde ju fantastiskt bra :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA.....
Du+jag=skyttar? Kul :)
Själv kom grannen över med semlor till oss... Räknas det som inbjudan till festligheter?

Anonym sa...

Det är rätt. Som skytte måste du ju kunna skjuta den attans influensan. Skräm bort den - långt bort!!!

Unknown sa...

Ja, jag är ju Vattuman så festligheterna får jag stå för själv. (Driftiga som Vattumän är). :-)