23 februari 2009

På väg ut ur dimman igen...

Nej, nu slutar jag ta hostmedicinen, vet inte om den hjälper. Jag blir mest dåsig, men det kanske är meningen, då glömmer man att hosta? Jag fick ett annat råd från L igår: "Men sluta hosta, bara!!" I natt har det gått lättare, faktiskt, jag hörde hennes röst så fort jag vågade mig på ett litet *host*, och då slutade jag ;)

Har t.o.m varit på bibblan, kära bibblan. Hämtade Fossums nyaste, Den onda viljan, och började läsa den redan på bussen. Än så länge verkar den bra. Slutna rum blev jag tipsad om från A och den verkar också jättebra. Carl-Johan Vallgren är ju aktuell med sin nya Kunzelman vs Kunzelman och den fanns inne på snabblån, men en vecka för den tjocka boken? Näe, inte ens jag orkar med det tror jag. Hans förra, Den vidunderliga kärlekens historia tyckte jag var bra, så jag har förhoppningar på den här också. Sen får man tycka vad man vill om herr Vallgren i kulturcentrat.
Narrhuva har jag nu planterat rizomerna av och hoppas på att de börjar komma upp snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar också Fossum, men har inte läst Vallgrens böcker- tack för tipset, min kära:-)

Anonym sa...

å va bra med lite boktips,
men du borde kanske gå till läkaren så du ej dragit på dej Mykoplasma eller lunginflammation,
det är många som har det nu,
krya på dej å jag önskar dej en hostfri natt!