19 mars 2009

Arga inlägget

Såg nyss en annons för IF Göta om något de kallar Vår Ruset. Jag tror de menar Vårruset, men är inte säker ;) Idrotta kan de men de kan inte stava...jag skulle aldrig springa ett särskrivet lopp. Jag skulle nog inte springa ändå förresten.

Annat att reta sig på så här på vårkanten:
Cykelbanorna som ockuperas av fyra gående i bredd, när man kommer cyklandes och plingar lite försynt så hoppar de åt alla håll och säger: Oj, en cykel! Gå på rad, vetja!

Allt j-a grus som är kvar på cykelbanorna...grrrr! Bilvägarna är minsann torra och grusfria, men det lär väl dröja innan kommunen sopar cykelbanorna.

Uppdatering: Kommunen börjar sopa cykelbanorna på måndag den 23/3. Härligt! De måste ha läst min blogg ;)

Men soligt är det!

1 kommentar:

Anonym sa...

mina kollegor ska visst va med i den tävlingen men inte jag för jag tycker det är så trist,Göta Joggen är skoj att gå å kolla på,
gonatt