07 mars 2009

I sadeln igen

Oj, vad skönt att komma ut lite och cykla, det var ett tag sen...lite influensa och vinterkyla kom emellan. Men jag hade inte glömt hur man gjorde, fast hjälp vad grusigt det är på cykelbanorna, det är som att cykla på en grusväg, det ska bli skönt när de sopar. Punktering har jag dock klarat mig från. (Det kan bero på att jag inte har cyklat på länge ;)

För övrigt kan jag meddela att jag är med i VF:s fototävling idag igen!
Kan inte länka förrän på måndag, så jag tar med bilden här:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert att fånga snigelns gång!
Det var häftigt med ögat i rymden oxå!

Anonym sa...

wow vilken cool bild på snigeln,
härligt med en cykeltur,
jag tänkte ta fram cykeln på måndag men nu hörde jag att det va mer snö på ingång,hoppas det ej kommer,
gokväll

Anonym sa...

Jag blev jättesugen på att cykla idag, dock var det lite försent för det när jag kom hem. Jag borde ha en cykel vid skolan så skulle jag kunna cykla omkring i stan!

Härlig bild,
på snigeln!