09 mars 2009

Snowstorm och Guitar Hero

Vilket snöväder det var igår! Och då åkte vi buss till Örebro...men det gick bra, skönt att slippa köra själv. Nu har jag provat på att spela Guitar Hero (ska inte bli gitarrhjälte), Singstar (gick rätt bra ibland, när jag kom ihåg texten och melodin) och Buzz (gick lika dåligt som i irl-popquizzen). Men roligt var det!
Den sa ingenting till mig när jag tog kort på den iaf...
I Örebro har stadsbussarna madrasserade väggar...

Dansande hästar i Karlskoga, vitpudrade av snön! Annars är de grå tror jag.

Simultankapaciteten var inte den bästa här...

Den riktiga Guitar-Heron!

1 kommentar:

Anonym sa...

å du björnklister vi hade en kille i klassen Sture han käka det jämt!
va roligt ni verka ha haft det,
Nu vann Färjestad igen så nu gäller det på onsdag,