11 mars 2012

Fest! Fest! Fest!

Vår vän och kulturpersonligheten Johan Fält fyllde år och firade det hela med att bjuda på mat och dryck i Överstebostaden här i Karlstad. Det var dukat med ett tydligt musiktema:


Massor med god mat fanns det också! Och dryck..

Jordgubbsbål! 

Det gällde att välja den rätta...tänk om man skulle ta fel och ta den utan sprit i! ;) 

Eftersom jubilaren är verksam inom både teater och musiklivet här i stan så bjöds det naturligtvis på eminent underhållning under kvällen! Här nedan är det hans kollegor från Kulturskolan som framför sin egen version av "Mirakel"


Och som synes var födelsedagsbarnet mer än nöjt. Presenterna bestod mest av olika slantar som ska gå till en ny skivspelare! 

Och jag cyklade hemåt i natten...runt tolv var jag hemma. Sambon blev lite senare som vanligt ;) 

9 kommentarer:

AnnaKK sa...

Trevligt med fester - särskilt såna som man bara är gäst på! :-) (Ja, jag är iallafall inte överdrivet förtjust i att själv ordna stora kalas... Men jag lär få min dos av sånt om ett par månader när dottern tar studenten, så!)

♥ Carina ♥ sa...

Vilket trevligt kalas och rolig dukning :)
Kram

Gunnar sa...

Det där såg trevligt ut! jag gillar den dukningen med vinylskivor.

mammakero sa...

Vilken läcker dukning!!
Det lät som en lyckad fest och bilden på födelsedagsbarnet visar att det måste varit det!

soffie sa...

kul med fest:) å mysigt att ses idag:) kramen

Unknown sa...

Trevligt med kuliga och roliga fester!

Lambergsfrua sa...

Vad roligt med en tema fest. Jag gillar skivorna på bordet;)
Dags för Loppelådan!
Sov gott!
Kram,
Lambergsfrua

Peters bildmagi sa...

Häftig dukning. Ser ut som ni hade trevligt :-)

Mimmi sa...

Alltid kul att komma på fest hos andra..man slipper disk och allt annat efteråt...jag kollade på de andra inlägg..jag har inte haft några problem med att ladda upp bilder,,hm..ominstallation kanske :)
mycket ovant att sitta och skriva med en hand..men det kanske blir mindre stavfel då :)
kramizz