02 januari 2009

En värmlänning bare löver å löver...

Hittills har jag kommit så långt i hållandet av mina icke uttalade nyårslöften: Ätit chips och varit ute och gått trots kylan. Det tar väl ut varandra, va? Om jag går ut mer så får jag äta mer chips? Jaaaa! Jag måste nog gå till affären och köpa chips iaf, för nu är de slut...

Sett på en bipacksedel idag: Innehåll: Vatten, renat. Jaaaaaa! Äntligen finns det sprit på Apoteket! Det låter som en utspädd grogg...

För övrigt kan jag rapportera från Banana Road att det har tillkommit ett nytt bananskal...bildbevis kommer senare...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allting är ju relativt. Beroende på hur mycket chips du jämför med så är ju faktiskt en påse färre än om man äter två.

Yvonne sa...

Precis min åsikt! Allt är ju relativt, och två negationer (chipspåsar) tar ju ut varandra.. :) Som Marie-Antoinette sa "Om inte folket har potatis, kan de väl äta chips?"

Anonym sa...

knöl i alla former är nyttig,
stöd potätebönnera!Bryt inte cirkeln.........ät..gå..ät..gå!