09 januari 2009

Sommardrömmar


Nu är det bara cirka fyra månader kvar innan man kan sitta här på Cafe August med ett glas rött...jag längtar! Jag fryser ju på sommaren också, fast inte jämt! Då har jag mina sommarvantar och min sommarponcho av ylle. Snart är baren utbyggd inne i alla fall, det verkar bli jättebra!

Månen är nästan full idag, endast en liten bit kvar att fylla ut, på söndag är den helfull!


Överfull kan man säga att denna hundlatrin är! Karlstadborna är tydligen väldigt duktiga på att i alla fall lägga påsarna på rätt ställe, tänk om kommunen kunde tömma korgarna lite oftare så skulle det vara riktigt trevligt. Fast det kanske har flyttat in osedvanligt många hundägare i de nya husen vid tullen, vad vet jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ditt svar!:) //Lotta

Anonym sa...

å så bra bilder
Cafe August å vad det är bra där,
ha en härlig kväll:O)