28 januari 2009

Jag cyklar, alltså finns jag


Sådärrja! Nu har jag cyklat över en mil idag, ner till stan gick det fort, då hade jag medvind, hem var det desto trögare...men jag slipper köpa ett dyrt gymkort för att träna spinning! Jag tänker väldigt bra när jag cyklar, en massa roliga saker som jag har tänkt att skriva här, det är bara det att när jag är hemma igen har jag glömt bort vad det var! Jag får nog börja ha en sån där liten mini-bandspelare som läkare har och spela in den där roliga och finurliga tanken som slinker undan för mig som en silverfisk när man tänder ljuset...

Ett brev från Indien väntade hemma, fadderbarnet skriver att han studerar flitigt och att de har köpt en liten kalv! :) (är det min fadderkalv, kanske?)

"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!"

Inga kommentarer: