11 januari 2009

Eviva Espana!

Efter att ha varit ute och flugit i natt i ett litet rymdskepp har jag nu återvänt till det stora moderskeppet (Bellevue). Jag drömde mycket underligt, kanske beroende på att jag somnade till diskomusik från grannarna som inte hade slutat spela halv ett på natten. Men nu är det tyst...om jag skulle sätta på Johnny Cash på hög volym, kanske :)

Gårdagskvällen tillbringades på Bodega, med spansk mat och Riojavin. Trevligt när man kan få plocka ihop tapas som man vill. När man är en småätare som jag är det mycket bättre än att få in en stor portion som man ändå inte orkar äta upp. Ägaren är så trevlig, han påminner om Tony i Lady och Lufsen...fast det utspelar sig i Italien.

Sallad á la Andalusia

Diverse tapasrätter

Och tror ni inte att solen sken i ett hörn där också!

Inga kommentarer: