02 april 2009

Ban-bananer...


Inga nya skal har det tillkommit på ett tag, däremot en hundbajspåse (doggybag? ;) Men visst är det en ansenlig hög. Hmm, undrar så vem som slänger...
Bildtävling! Hitta spindeln! Den var ruskigt snabb och sprang, men jag var snabbare! Att jag lyckats fånga den såg jag först när jag tankat in bilden i datorn. Man springer inte och tittar i sökaren direkt...

Min lilla Chirita. De är så söta, men nu har jag rätt många, de har fröat av sig och jag har svårt att slänga skott. Är det någon som vill ha?

4 kommentarer:

Soffies sa...

är du bättre från förkylningen ?
hoppas det!
å du tack för du sa vad det va för fåglar jag kollade som bara den i fågelböckerna å på nätet å jag kom fram till den,
men viggen är lite lik den med,
kram till dej

hököga sa...

JAG SER SPINDELN VID DET GRÖNA BLADET!!!!!!!!
Vad vinner jag........BANANER?????

Trollet sa...

Var det en sån liten söt blomma jag fick av dig förra året. Den har äntlgien fått mer och bättre jord. Ska bli spännande att se om den tänker växa.

Anonym sa...

Ett eller två eller några till..

Fröer för det är väl svårt att skicka en liten växt..

Kram Pysis