05 februari 2012

Bildproblem

Jag vet inte vad det är med blogspot nu, men det tar eeeevigheter att ladda upp en bild och därför låter jag bli det just nu. Sen får jag också upp en ruta med att man avråds från att sända känsliga data via blogger (?) Hm...

Nåja, jag väntar en stund med bilder. Jag var i alla fall på Café August för första gången i år! Det var fullsatt och trevligt med lite musik! 

Sen har det snöat...mindre trevligt tycker jag :( men inga mängder, så det försvinner väl så småningom...om det inte fylls på uppifrån! 


3 kommentarer:

Lambergsfrua sa...

Ibland blir man bara så trött på datorer. Min laptop är just nu segare än seg, men vanliga datorn är hur snäll som helst.
Du kanske kan kontakta någon support på Blogger för mer info.
Hoppas det ordnar sig, så du kan ladda upp dina fina foton igen.
Kram,
Lambergsfrua

Lambergsfrua sa...

Förlåt felskrivningen, Blogspot ska det va' förstås!

Mimmi sa...

Jag hade inga problem alls att ladda upp.det gick snabbt.