25 februari 2012

Lång dags färd mot natt...

 Igår var en händelserik dag, först gick jag en långpromenad i det 10-gradiga vårvädret här på Bellevue, sen på kvällen var det tjejfest på Orroholmen. Och om man cyklade kunde man få se så här fina vyer på vägen dit: 

Knytis och mat i långa banor! Mmmm...

Sen gav jag mig iväg till puben där det eminenta bandet Greenfreaks spelade:

De spelade så det sprakade ur gitarrerna! 

Jag lyckades hålla mig vaken ända tills det stängde (det kan bero på att jag träffade några vänner där som jag inte sett på länge...) och cyklade sedan hem i natten! (nej, jag mötte inga suspekta personer alls...)

Så idag har jag lyckats sova ända till 8.30. Inte illa! 

Nu borde man gå ut i vårsolens glans lite kanske...men det blåser rätt mycket...

2 kommentarer:

Lambergsfrua sa...

Härlig lördag du hade! Fantastisk vy över kvällshimlen i Karlstad, som du visar.
Blåsten idag förtar mycket av det fina vårvädret. Ska kanske njutas bäst inifrån fönstret;)
Ha en fin dag
Kram,

soffie sa...

wow vilken läcker bild över himlen, kramen