05 februari 2012

Nu blir det bilder!

Nu gick det hur smidigt som helst med bilderna och ingen konstig ruta kom upp heller...jaja, datorer och internet har ett eget liv ibland. Så - here we go, gårdagen i bilder: 


 Robban sjunger Johnny Cash, Neil Diamond och en del eget. Nu har jag låten Carmelita i hövvet! "Carmelita, hold me tighter..." 

Inte jag som dricker öl ;)

Nästa helg gästar Little Gerhard Café August! Det ser jag fram emot och hoppas att det inte är alltför kallt då...(vill ju cykla...)  

8 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Du har verkligen en blick för fotografering! Alltid fina bilder :)
Kram och ha en skön söndag!

Ninni sa...

Kul med en utekväll..nää du drack väl rödvin kan jag tro=)

Mimmi sa...

Mycket bra bilder :)
Jag är ledsen ..men jag tror inte du kan cykla nästa helg heller.. för nu har de ändrat sig igen ..det skall inte bli plus utan upp till 10 minus kan det då bli ..men men .man kan ju alltid hoppas att det blir ändrat tillbaka till plus sidan ;)
kramizz

soffie sa...

fina bilder å va roligt att komma ut en kväll å höra bra musik!

mammakero sa...

Fast jag inte dricker öl, så gillar jag första bilden skarpt!

AnnaKK sa...

Idag är det inte bara kylan som gör att jag drar mej för att bege mej ut i verkligheten (bland annat till jobbet). Dottern var i klubbhuset i lördagskväll som inbjuden gäst (hon och resten av damlaget) när herrlaget hade nåt slags upptaktmöte inför kommande säsong. Hon har förvarnat om att golven kan vara "ganska så klistriga" där nu efter diverse drycker som tydligen inte alltid hamnade vare sej i glasen eller i struparna... 8-X

Så jag väntar nog med att åka dit tills i eftermiddag - så kanske kanslisten redan har röjt upp när jag kommer!? ;-)

Lambergsfrua sa...

Sköna foton från en trevlig kväll. Månne gerberan slurpade öl också;)
Ha en fin dag trots kylan!
Kram,
Lambergsfrua

Gunnar sa...

Det såg mysigt ut! Johnny Cash-låtarna är alltid en höjdare om det är en bra artist som sjunger dom.
Jag älskar din bild med två öl och en blomma. Den kan man fundera mycket över. Är det du som är blomman?