07 juli 2013

Jag är hemma...

efter en lång och mycket innehållsrik resa! Bilder kommer så småningom (ska bara gå igenom 584 bilder först och redigera lite...). Nåja, jag har redan lagt alla i mappar för olika dagar, och plockat bort sisådär 100 stycken. Nu ska jag bara försöka komma ihåg vad alla ställen hette som vi besökte, och vad guiden sa...(han pratade rätt mycket...). 

Men - borta bra men hemma bäst! Vädret här hemma just nu kan man inte klaga på i alla fall! 

Ses snart i bildform! Ta det som ett hot eller ett löfte ;)

2 kommentarer:

södergot sa...

Välkommen hem till kära Svedala!

Det ska bli spännande att få ta del av din/er resa som verkar varit till full belåtenhet!
Jag ser din kommande bildform som ett fantastiskt LÖFTE!

Wooooow!

mammakero sa...

Välkommen hem! Och jag längtar efter bilder från din resa! Ska bli kul läsning!