25 maj 2009

Fladdrande hjärtan?


"Säg lilla fröken, får jag dansa ett slag, Andersson heter jag, är hemma ett slag, kommer ifrån Bahia.."

"Vad gör en så vacker flicka på en sån här blomma...?" "Äh, stick och brinn, din tjugofemörescasanova!"

"Äntligen blev jag av med den där tönten, han fladdrar bara från blomma till blomma ändå! Jag vill dricka min Tequila Sunrise ifred..."

Den här stilige unge mannen borde satsa på att uppvakta fröken Fjäril istället!

Då skulle det bli en korsning mellan blåvinge och citronfjäril...inte så dumt kanske?

5 kommentarer:

soffie sa...

mmm va vackert fjärilar får mej alltid att bli glad:O)

Daniel sa...

mej oxå!

Anonym sa...

Du är inte dålig, Yvonne. Så vackra foton.

Kram/KAJ

bjorne sa...

Vackra bilder på vackra djur för det är dom va,en sommar utan fjärilar är ingen sommar,därför har jag lavendel hemma,det kan sitta som mest ca 20 fjärilar på en gång när den slagit ut och börjat dofta,såg ditt boktips men hinner aldrig läsa böcker mer än när jag kollar vad en fågel heter mm,kram.

petra sa...

Jätte fina foton! Vad har du för kamera?