23 maj 2009

Sommar, var är du?


Trevlig Trio underhöll på August igår kväll. Här syns Niklas Strömstedt, innan han tog av sig glasögonen och bytte om till röda byxor...176 tappra själar kom och lyssnade.

Det var ingen som ville sitta ute i trädgården, dock...

Det ville egentligen inte jag heller...inget sommarväder direkt, långkalsonger, vantar och tre lager tröjor höll mig någorlunda varm...men det var svårt att få grepp om vinglaset. Men det blir nog bättre väder snart!

August själv lyfter på hatten för sommarens fröjder här! Jag ser fram emot Ronny Eriksson och Euskefeurat, Dag Vag och Tommy Körberg. Och många många fler...

För övrigt undrar jag varför en del liljekonvaljer är rosa?

3 kommentarer:

mammakero sa...

Ja du, sommaren kom i april och försvann senare. Kul att gå ut och se artister man gillar, men fy för att behöva klä sej som det vore vinter....
Fina bilder, speciellt liljekonvaljerna!
Limmericken var jättebra!

bjorne sa...

Synd det blir så när allt ska va sommar och kul,men så är det ibland och vi verkar ha planterat samma saker förutom att jag satt melon och 2 sorters chillipeppar och rabarbern är ca 20 år gammmal så om du vill ha så är det bara komma och plocka,ha en bra kväll o kram.

Ulla sa...

Vad gör man inte för att få sitta ute. Skrattade gott när jag såg din handskbeklädda hand runt vinglaset.