29 maj 2009

Som sommaren...

Enligt väderprognosen ska det snart bli riktigt varmt! Äntligen! utropar jag som om det vore ett nobelpris som presenterats. Och jag ska skriva hundra gånger på svarta tavlan: Jag ska inte klaga på värmen, jag ska inte klaga på värmen... Jag påstås nämligen ha en tendens att göra det när det har varit varmt ett tag. Illvilligt förtal säger jag! Jag älskar nämligen värme (fast inte för varmt förstås...)Fast bada lär jag nog inte göra i år heller. Det har hänt efter en riktigt varm sommar att jag badat i augusti när vattentemperaturen stigit till över 25 grader :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är redan varmt. För min del får det bli nästan hur varmt som helst. Har tillbringat en timme i nästan bara ............ i Badenbaden på verandan tillsammans med en deckare jag köpt på Myrorna - tillsammans med min nya skjorta.