27 maj 2009

Nu jäklar...


blir det lite modeblogg! Kan Blondinbella så kan väl jag...Dagens outfit har jag köpt på Myrorna, som så mycket annat jag köper...varför betala dyrt för grejor när det finns alternativ. För dessa tre klädesplagg betalade jag 175 kronor sammanlagt. Kjolen är jättesnygg! På linnet är det små nitar runt hals och ärmar :) Och så gillar jag rosa!

"Jaha, så du vill leka...jag tycker du kan springa och jaga den dära leksaksråttan själv..."
Och så de numera nästan obligatoriska blombilderna från Stadsträdgården!

Med en enkel tulipan...enkel? Nä, här är det dubbla som gäller!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas få se blommorna i verkligheten. Om dom inte har blåst bort idag.

essge

Anonym sa...

Ibland har man otur med begagnat. Köpte ett par jättefina byxor på Nära Nytt förra året. Igår talade en kompis om att jag hade ett stort hål i ändan - på byxorna alltså. Går inte att laga. Så det blir att jaga nya byxor.

Yvonne sa...

Ja, det får ju inte vara slitet...men oftast är det inte det utan bara urvuxet eller tröttnat på :)
Lycka till med jakt! Sambon köpte ett par svarta jeans (som nya) på Myrorna för 80kr...(fast det var jag som hittade dom åt honom, han avskyr att jaga kläder...)

petra sa...

Katter är så svårflirtade!! ;)

Ulla sa...

Du får visa hur många blombilder som helst. Jag bara älskar blommor. Ja, alltså först och främst för att fotografera. Ha en skön kväll

mammakero sa...

Dubbla tulpaner är jättefina och jag ser min andra favorit i bakgrunden - de svarta tulpanerna!
Tack för boktipset! Jag ska läsa den, det låter intressant!

trasasidensammetlump sa...

Ja, inte var myrornas attribut så tokiga men när får vi se dig i en begagnad FRISYR? Hahaha så himla kul!