15 september 2009

Höstglöd


Höstglöd från förra året, riktigt så här långt har det inte kommit än...och jag har inte hunnit vara ute och rasta kameran på rätt länge. Har en del annat att göra och sen när jag är hemma är jag så trött att jag inte ens orkar läsa...puh. Men idag är jag "ledig" och ska gå och få massage...mmm. Morgnarna är ju kyliga nu, jag tycker om den klara luften, att gå ut på balkongen en stund och bara andas. Men ska man ut och cykla måste man klä på sig. Snart blir det öronmuffar på, :(

Samma vinkel fast en annan...brännvidd heter det va?

2 kommentarer:

boråsair sa...

Visst är den klara luften sköööööön men vem ser fram emot
långkalsonger i kamelhårsull?
Brrrrrrrrrrrrrrr.......

AnnaKK sa...

Svar: Ha-Ha! Jo, det är klart att jag hade spikat fast fågeln - rackarns att du såg det! ;-)

En annan fokuspunkt är det nog du har på foto nummer två? Brännvidden ändrar du när du zoomar, men det ser det inte ut som att du har gjort. :-)

Mycket vacker höstfärg på de där buskarna. Undrar om det blir så mycket höstfärg alls i år... Här är så torrt så bladen blir bruna (och torra och ihopkrullade) istället för gula och röda. Lite synd! :-/

Ha en fin dag! :-)