25 juni 2009

Kameralös glasöring i Öret

Ja ni läste rätt. Resa utan kamera. Det var att välja på vattenflaska och kamera och då valde jag vatten...kan bero på det varma vädret. Jag gillar inte att släpa på för mycket grejor i ryggsäcken. Sedan charmade GoByBus mig genom att dela ut NWT (till mig alltså, L ;) så jag är ganska lättköpt...
I Öret (Örebro för de som inte är invigda i det lokala snacket) träffade jag sonen och sen en cybervän! Så spännande det var att se att hon fanns i det verkliga livet också. Och lika trevlig och rar. En kall öl slank det ner till och med! Så nu är jag lite trött...:S

1 kommentar:

Mimmi sa...

Hoppas att det var jätte trevligt .. vilket det lät som i ditt inlägg:)
Igår gjorde jag inte så mycket .. njöt av värmen ute på in gräsmatta ..sen var jag på barn kalas.
hoppas du får en riktig fin dag idag:)
kram