04 juni 2009

Svart som synden


Stephen Booths Svart som synden har jag snart läst ut. Som alla hans andra böcker är den mycket välskriven och det är intressant att följa Diane Fry och kommisarie Cooper i deras undersökningar på den engelska landsbygden med svårpratade ortsbor. Jaså - det har hittats två lik på en gammal gård...ja, det vet inget nånting om...men det visar sig att de vet mer än de vill säga!
Nu ska jag läsa en bok om Anders Zorn och hans Emma, den är skriven av Inger Wahlöö och är säkert intressant så här efter Mora-resan!
Smithiantan blommar!

Och Narrhuvan vill naturligtvis inte vara sämre och blommar den med!

Så vann jag tipspromenaden förra veckan också...det handlade om naturreservat och jag hade 9 rätt (av 10)!

3 kommentarer:

essge sa...

GRATTIS!

Både till vinst och fina blommor.

Krjamar

essge

Trollet sa...

Bra, då kan jag visa mina hur de ska göra!

bjorne sa...

Grattis du kan mycket har jag förstått,var iväg idag och det var mycket vackrare än jag kunde föreställa mig,tack för tipset,kram.