18 juni 2009

Lite foton på kvällskvisten


Det enda fotot jag lyckades ta i Stadsis igår...men vilket härligt ljus inifrån blomman...är det en liten humla som sitter där inne och läser, kanske? Ett glas nektar på nattygsbordet och en god bok...det tror jag!

Regnbågen!

Och en liten (nåja) ormvråk som ofta cirklar över ängen, en gång såg jag den ryttlade och slog ner på något som den lyfte med! Vad det var vet jag inte, en mus eller sork kanske?

Dramatisk himmel har det varit idag iaf. "Nånstans där ovan molnen är himlen alltid blå..."

4 kommentarer:

bärbel sa...

En sån lilja, det bara strålar om den..... nästan lite magiskt

mammakero sa...

Liljans ljus var fantastisk! Läckert! Jag gillar verkligen så där dramatiska himlar...!

soffie sa...

jissesw vilket regnoväder det blev på klvällen jag å barna va på IKEA då å det lät som hela plåttaket skulle regna in:OO
Va bra bilder du tar,
*Glad midsommar önskar jag dej

Mimmi sa...

Underbara bilder:) den med himlen blev min favorit:)
Jag vill önska dig en riktig trevlig midsommar och hoppas på att vi får ganska så hyfsat väder idag:)
kram