21 juni 2009

Sommar, var är du?

JA! Nu är den på G! Tjoho!

6 kommentarer:

soffie sa...

säger som du tjohoo
soliga kramar till dej

Mimmi sa...

Hej och godmorgon:)
Nu är solen här:D....tror jag .. i alla fall just nu när jag tittar ut.men man vet ju inte hur det är om en timme förstås:)
Vilka häftiga bilder du har tagit och lagt upp:)
De var ju kanon bra:)
Den längre ner med blomflugan och de vackra vatten droppar var ju kanon fina:)
Idag (söndag) funderar jag på att åka ner till museet och gå vid vattnet och fota.då det ser ut att var sol och fint ute:)
kram

bjorne sa...

Ja den är verkligen på gång,är röd som en kokt kräfta på badbollen(magen)och allt känns verkligen somrigt ,hoppade över badbyxköpet,haha,fick bli dom vanliga,kram.

Mimmi sa...

ha ha .. tror du att min gubbe har maten klar ..nä du .. han åkte och hämtade oss så jag kunde komma hem och göra maten:D
Det var väldigt fint i stan idag ..men i dag var en av de dager då jag inte lyckats så bra med att ta kort .. fel inställning på kamera och sådana saker:)
självklart vill jag följa med dit ut så fort som möjligt:) får se hur vädret blir nu ..det skall ju bli varmt nu har de sagt:)
kram

väderspåinnan sa...

Sommar kommer på tisdag, det ser jag i min kaffesump!
Nu vinkar jag adjö till molnen som skingras på himlen, tack för denna gång!

soffie sa...

å tack för den fina visan du gav mej, den va verkligen somrig,
må gött