15 september 2011

Bananas!

Lite bananchock så här på morgonen kanske:
Splitter nya igår kväll...och nej, jag vet fortfarande inte vem/vad det är som slänger skalen där...men nu börjar högen växa igen. Den äter väl upp sig inför vintern, kan man tänka.

För övrigt har jag drömt att jag flög i en stor helikopter över Göteborgs hamn...hm...

För övrigt övrigt, det här AM i mitt nya fiiiiina körkort ;) Det betyder ju att man får framföra EU-moppe! Det räknade jag ut med en gång...men jag vet faktiskt inte vad förkortningen AM betyder. Nu har jag ju ingen sån moppe...men kanske jag kan vinna en om jag hittar en sån tävling! Nu när jag ändå har tillstånd att framföra fordonet. Då kan jag åka land och rike runt iklädd rosa hjälm.

7 kommentarer:

söderklar sa...

Bananmystikern fortsätter sin ännu olösta deckare...spänningen stiger!

Hur ser du ut på ditt körkort?
Nyfiken!

Morten Pedersen sa...

Pass på så du ikke sklir.....

AnnaKK sa...

Ja, nu blev det klurigt värre här - TVÅ svåra nötter att knäcka! ;-) Både bananskalskastaren och vad AM står för... Pjuh!!

Men... Motorcykelkörkort heter väl fortfarande A!? Och minns jag inte helt fel så stod det faktiskt på EU-moppens regbevis att den var en motorcykel... Fast att den ju var en moped!? Skumt, men iallafall... Och då kan man ju tänka sej att AM står för A-behörighet (för att få framföra en EU-)Moped...

Förmodligen har jag helt fel! <:-)

söder sa...

kolla ditt körkortssvar

Ninni sa...

Jag dör av nyfikenhet..vem äter bananerna??

Va kan man fixa kort själv till körkortet..fränt=)

Det vet du att om du vill ge bort svamp är jag jättetacksam..jättegulligt av dig.

Om jag är någorlunda pigg nån dag kommer jag gärna förbi!

Stor kram

soffie sa...

men du en rosa moppe måste du ju med ha isånnafall:)

Mimmi sa...

Köp den rosa hjälmen .. så skall du se att du hittar en tävling som du kan vinna en EU moped i ;)
kramizz :)