14 januari 2013

Jag får spel!

Ja, alltså, jag får hem det här snart från Adlibris:

(Bild lånad från Adlibris)

Vi har ju haft spel nr 1 i några år nu, och spelat det mycket. Före jul såg jag att detta spel nr 2 fanns på Obs på Bergvik och till extrapris också! Jag köpte det direkt till sambon som fick det i julklapp. Nåväl, vi började spela det och märkte snart att det fattades sidor! Men va fa...Det visade sig vara felhäftat och c:a 200 frågor fanns inte. Kvittot? Mjae...det hade jag ju slängt, jag var ju säker på att vi skulle ha kvar det här...annars brukar jag vara noga med att spara kvitton. 

Tillbaka i affären med spelet visade det sig att de kunde spåra På spåret (hehe) för att jag hade dragit Medmera-kortet! Men det visade sig då att spelen var slut...När jag var där häromdagen fanns de inne, men nu 60 kronor dyrare! Grrr...så jag väntade lite och nu har jag beställt ett från Adlibris för 225 kronor! Bästa pris jag kunde hitta...

De här spelen är jättekul tycker jag!

Så nu väntar jag som sagt på att få spel! 

8 kommentarer:

Mimmi sa...

Så det var så pass mycket mer i pris nu .. tur att du hittade ett på Adlibris i stället :)

Gunnar sa...

Hur fungerar spelet? Är det nån som är domare eller tar man kort i nån hög? Vad händer om nån kan på en tidig nivå med de andra? I TV kan man ju ta bort ljudet i en bur.

Mimmi sa...

Glömde att säga .. vi fick ett Fia spel i julklapp .. kom gärna hit och spela ;)
kramizz:)

mammakero sa...

Vad det är irriterande att köpa ett ofullständigt spel! Jag köpte ett riddarspel på Åhlens för 7 år sedan och där skulle det finnas ett rött lag och ett blått, fast inte i min kartong, där fanns bara röda... När jag gick tillbaka med spelet fick jag ett nytt, med samma fel... Det slutade där för de kunde inte hjälpa mej mer...

AnnaKK sa...

Åh, jag kom just ihåg att maken fick ett sånt spel (ettan då, förmodar jag) i julklapp ifjol. Undrar just vart det har tagit vägen??? Vi har bara precis testat det lite grann...

Däremot brukar vi titta på tv-programmet. Hejja, Erik och Martina Haag!!! :-D

Ninni sa...

Mää va trist =(

Det spelet har jag aldrig spelat, kanske man skulle prova!!

Ha en bra kväll, kram

Mimmi sa...

hm .. nu är jag på alerten på bloggen..vart är du ;) du kanske väntar tills du har testat Photomatrix ;)
kramizz :)
ps Det kan bli väldiga fina och ljusa bilder också ;)

i stora drag sa...

Men det var ju attans också! Så typiskt! Jag tillhör också dem som gillar På spåret på tv. Har ingen aning om hur spelet fungerar?

Väntar på vår? Men vi börjar om med vintern nu, jag har skottat två gånger idag - före och efter plogbilen kört förbi! *suck*
/Pia