15 januari 2013

Väntar på...

Inget spel anlänt än...men man kan följa det på sin lilla väg till mig och jag ser att det antagligen ska levereras i morgon! Om jag får hämta det på Pressbyrån eller om brevbäraren är snäll och tar med det hem återstår dock att se...

Jag väntar mest på grönare tider...suck...nu är det minusgrader och en massa snö som dräller ner. 

I morgon ska det ätas semmeltårta på jobbet, kanske jag tar en liten liten bit, jag är inte överförtjust i semlor...men det måste man ju inte vara heller! 


5 kommentarer:

soffie sa...

semlor gillar jag men bara man pillar bort grädden för de har alltid för mycket. ååå nu längtar jag ännu mer till det blir grönt..vilken underbar bild.

Mimmi sa...

Visst skall det bli härligt när det börjar grönska igen:)
Det är kul att följa sitt paket..då vet ju också att det kommer och inte har försvunnit ut i rymden utan några efterlämnade spår;)
till helgen skall det bli sol ..men kallt.. om vi klär på oss ordentligt så kanske vi kan träffas för en fotorunda och fika i stan på söndag?
kramizz :)

mammakero sa...

Ja, även jag längtar efter att få byta vitt, grått och svart mot grönt!
Semlor är inte min favorit heller, vi får se om jag kommer att hoppa över dem iår. Känns inte så viktigt att äta.

AnnaKK sa...

Det blir kanske ingen vår om du inte äter ordentligt med semlor först!? ;-) Själv har jag inte blivit bjuden på nån sån än i år - för ska jag äta nån lär det nog vilja till att jag blir just bjuden. Brukar nämligen sällan eller aldrig göra några själv... :-)

Mina böcker från Adlibris är också påväg, fast jag har inte brytt mej om att spåra försändelsen. Skulle tro att de hamnar på Ica. Eftersom jag brukar handla där så är det okej, men på nåt vis saknar jag ändå den gamla sortens Postkontor. Där slapp man åtminstone köa jättelänge bakom såna som ska lämna in/vinstkontrollera hundratusenmiljoner tipskuponger!! <:-)

Gunnar Deckare sa...

Åh nu börjar jag längta till våren och all grönska.