17 januari 2013

Tulpan och spel

Jorå, nu har spelet kommit! Två dagar tog det från Adlibris, bra ställe det där tycker jag. OM jag nån gång köper böcker gör jag det därifrån! Och alla sidor var med nu i spelet, det kollade jag med en gång! Vi har dock inte spelat det än, kanske blir det ikväll. 

Lite bildlek med tulpaner. Inte nya bilder och inte kommer jag ihåg hur jag gjorde heller! Det var i alla fall i Photoscape, bästa fotoprogrammet enligt mig. Gratis är det också! 



Idag har jag faktiskt kunnat cykla igen, tjoho! Ganska okej underlag på g/c-banorna, bilvägen är som alltid mycket mer snöfri...Men det är en sån frihet att cykla och kunna stanna till vid nån affär..och på bibblan..

I morgon ska jag sova rensa på vinden hela dan...

8 kommentarer:

Mimmi sa...

Ja när man cyklar får man se mycket också ,har vi fått sett via dina bilder ..jag hade nästan trott att man skulle få se lite snö bilder här hos dig idag ;)
Så gott att du har fått spelet ..med alla sidor i :)
kramizz :)

Nette Cecilia sa...

Fina tulpaner i vinterkylan ,kram Nette

Fröken M sa...

Vacker !! tulpaner är mina favoritblommor och jag ska nog unna mig en bukett i morgon - för att det är fredag och för att jag har klarat ännu en vecka utan socker :)

soffie sa...

va bra att alla sidor var med nu... å fina bilder. kramen

Nonne sa...

Härliga bilder, jag nästan känner vårvärmen......Hahahaa här visar kvicksilvret -27, långt ifrån vår. Men det e iaf myggfritt;-)

Låter härligt att kunna cykla. Hoppas boken e bra. ha det gott i 'vårvärmen'.

Gunnar Deckare sa...

Kul med fotoleken! Jag ska kolla om jag kan ladda ner det fotoprogrammet.
Inte dåligt om du cyklar i det bistra vintervädret

AnnaKK sa...

Jag beställde mina kurs-böcker från Adlibris, och de har kommit nu. Ska hämta dem på utlämningsstället (Ica-affären) inne i "byn" nångång under dagen, har jag tänkt. :-) Klurar på en enkel födelsedagspresent... Varför inte bara en stor härlig bukett tulpaner, rätt och slätt!? :-) (En kompis fyllde igår, och har bjudit hem oss till sej ikväll).

mammakero sa...

Läckra bilder! Det är alltid kul att leka med foton i något redigeringsprogram, de blir helt annorlunda!(På ett bra sätt)