17 juli 2009

Borås by night

Det kommer en uppdatering snart...är på utflykt till Borås och mitt tidigare liv passerar revy :D Har sett och hört Thomas di Leva på Stora Torget...det var, eh, inget för mig. Nu förstår jag varför jag inte har någon musik med honom. Ganska tjatig musik, sen slängde han ut bananer och annan frukt till publiken. Jag lyckades inte fånga någon, tyvärr. Jag som vill ha en banan till hemresan. Jag brukar försöka äta en när jag reser, de är så praktiskt förpackade...fast särskilt gott är det inte. Snart är jag hemma med bilder i kameran!

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Det skall bli roligt att få se lite bilder från dig när du är hemma i hemmets trygga vrå igen:)
hoppas att du har haft det roligt och att du fick bra bilder som du kan ha som minne sen:)
kram

Mimmi sa...

hm.vart är uppdateringen;) vänter på bilder ju:)
kram

Amanda sa...

nä fy
bananer kan man ha och mista
(chokladbitar brukar också vara praktiskt förpackade ;)