30 juli 2009

Sommarbilder...


Antagligen! :-)

Refreshments spelade igår på Café August, drygt 400 pers var där och lyssnade och svängde med. De spelar verkligen medryckande musik, även om jag måste medge att jag inte lyssnat på dem förut. Men så är jag ju ingen buggfantast heller...

Kul detalj från elgitarren...lite suddig bara :(
Det går väl inte att ta miste på detta budskap? Och till vilka det vänder sig. Somliga har det bra...slipper köa ;)
Strandvägen i Karlstad har verkligen vattennära bostäder. Nu när vattnet var högt hade de ännu närmare till det...men det verkar inte vara någon fara än så länge. Det är väl tilltaget en viss säkerhetsmarginal kan man tänka. Man kan ta ett morgondopp direkt från sin egen brygga om man vill (hu!). Men smakar det så kostar det som det heter...
Vackra neonfärger i vattnet i sommarnatten!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Hej:)
jag var också nere och kolla vid vågmästaren för att se hur högt vattnet stod :)
En halv meter fanns det kvar innan det nådde upp till deras balkong såg jag.. jag är nog väldig glad över att jag inte bor där :)

mammakero sa...

Snygga färger i vattnet i sommar natten!
Kotterier?! HAHAHA!!! Du är vitsig värre!