22 februari 2010

Brrr....istid!

Håhåjaja...det här var 18 mars förra året. Undrar om det hinner bli likadant till i år? Lite snö låg det ju kvar, många träd blommar ju tidigt, men som det ser ut nu får man väl vara glad om det kommer upp nåt till pingst? Jag hade förträngt att det kunde vara såna här snövintrar... och kallt som 17 är det. Som 16 i alla fall. Minusgrader ;)

Nu ska jag gå ut lite och åka buss till stan och biblioteket. Alla böcker är utlästa och jag har tre som väntar på mig! Det är:
Michel Faber: Malkus testamente
Tana French: Okänt offer
Richard Montanari: Villebråd

1 kommentar:

mimmi sa...

Man kan ju alltid drömma och hoppas att det skall se likadan ut ...men då får man nog ta till sig drömmen in för i verkligheten ... nja.. nja... .... nu är det snart bokrea så det blir väl att jag Pia och gubben åker till stan då :)
kram